Arkadaşlar tamam gelmeyeyim de neden? Kaç kere Rusya'da bulundunuz? Ya da Rusya fark etmez kaç kere yurtdışında çalışıp yaşam kalitesini anlayacak kadar orada yaşadınız? Neden gelmeyeyim? İşe politikayı falan karıştırmadan içi dolu önerilerde bulunursanız benim için de faydalı olacaktır.
Tamamdır, ekleyeceğim şimdi.
8 Avrupa ülkesinde bulundum size yakın olarak da Ukrayna'da kaldım, Ukrayna daha kötü durumda Rusya'dan fakat orada bile asgari ücret ile rahatça geçinen bir kesim var. Türkiye'de asgari ücretle geçinen bir insan söyleyin
Neyse hocam iyi forumlar dilerim.