• 16-08-2019, 22:14:02
    #73
    ezaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu intihar filan bunlar ne saçma düşünceler... 100 bin TL dediğiniz para mı? Evmiş, barkmış, malmış, mülkmüş... Bunlar bu fani hayatta önemsiz ayrıntılar. İntihar fikrini silin aklınızdan. Yol göstermek adına da şöyle bir şey belirteyim...

    Kredinizin faiz oranına bakın, hali hazırda piyasada daha düşük orandan kredi veren banka var ise transfer kredi kullanın. Para meselesi çözülür, hayat maddiyattan ibaret değildir.
    ArMa_07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Esnaftan cekip kapatirsaniz kabaca 20 bin lira faizden kurtulursunuz. 3 aylik periodlarda biraz daha nefes alirsiniz.
    makay17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evlimsiniz ? Bu durumu değiştirir birlikten kuvvet doğar, Allaha sığın dua et hep, ek işler yapabilirsin, yada mevcut işinde çalılıyorken geliri garanti bir işe girip oradan da ek iş yapabilirsin,
    bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.500 TL gelirle 2.000 TL taksitli kredi çekmekle baştan hata yapmışsınız. Ek gelir yoksa bu tablonun sürmesi mümkün değil. Yanlış okumadıysam evinizi ipotek ettirip 70 bin TL kredi çekmişsiniz. 70 bin TL'yi neden çektiniz? Arkadaşların dediği gibi ya ek gelir olacak ya da evi veya başka bir şeyi satarak borcu kapatacaksınız. Böyle durumlarda eğer aileden destekte yoksa duygusal değil rasyonel düşünerek hareket etmek lazım. Ev araba tekrar alınır.
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durduk yere 35 bin borçlandık gibi biz de. Hakkımızda hayırlısı, vardır elbet bir sebebi.
    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam esnaf kefalet kredisi alıp çevirme şansınız varsa aylık ödenecek taksit miktarı da düşüyorsa bunu yapabilirsiniz. 48 ay vade olur ve senelik % faiz ödersiniz. Özetle 100.000 TL olur 120.000 TL bunu da 48'e bölünce aylık 2500 TL olur. Yani bu sizin için uygun değil sanırım.

    Yapacak olduğunuz düzenli olarak kesintilere gidip ek işler yapmak. Makale yazmak, diğer işleri yapmak vs.

    100.000 TL çok büyük bir rakam değil, ne borçlar var... Kafanızı rahat tutun ve hayatınızda kesintilere gidin ardından da ek işler yapın.

    Allah razı olsun hepinizden adak adadim borcum bittiği an kurban kesicem. En güzeli ise bu foruma gelerek sizin gibi güzel insanları tanımışım.
  • 16-08-2019, 22:49:00
    #74
    Merhaba hocam 115 binlik sayfada birşeyler satılabilir belki niş siteden de destekleyebilirsin . Adsense den daha fazla kazandırabilir
    Bana Facebook sayfa ve site adresleri gönderirseniz yapılabilecekler hakkında fikir verebilirim belki
  • 16-08-2019, 22:53:36
    #75
    enginkarakaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam 115 binlik sayfada birşeyler satılabilir belki niş siteden de destekleyebilirsin . Adsense den daha fazla kazandırabilir
    Bana Facebook sayfa ve site adresleri gönderirseniz yapılabilecekler hakkında fikir verebilirim belki
    Gönderdim hocam
  • 16-08-2019, 23:01:36
    #76
    zeytin8899 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık net 6 bin ödemem var ve 3 senedir bu şekilde ödüyorum şükürler olsun ki 2 ay sonra bitiyor ama şimdi evimin üstüne 200 bin kredi çekip daha büyük bir ev almam lazım yeniden borçlanıyorum. Hocam borcunuz varsa tek yapacağınız şey çok çalışmalısınız hatta yırtmalısınız. Yeri geldi 2 iş 3 iş yaptım ama yılmadım pes etmedim sonunda borçlarımı ödedim.
    Bu nasıl bir doyumsuzluk bence böyle olmayın hocam başınızı sokacak bir eviniz olduktan sonra evmiş arabaymış bu tür şeylere bağlamayın hayatınızı. Borç ödemekle geçmesin yıllarınız. Gezin görün eğlenin spor yapın yurt dışına çıkın. Hayatınızda bir amacınız olsun Bir gününüz diğerinden farklı olsun. Ev-iş-çalışmak-borç öde döngüsünde hayat sizi hem yıpratır hemde çabuk yaşlandırır. Yıllar öyle çabuk geçiyor ki ne olduğunu anlamazsınız bile. Geçmişe dönüp baktığınızda ömrünüzün bir beton yığını uğruna bir teneke(araba) uğruna geçtiğini görürsünüz.
  • 17-08-2019, 00:21:32
    #77
    Appdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu nasıl bir doyumsuzluk bence böyle olmayın hocam başınızı sokacak bir eviniz olduktan sonra evmiş arabaymış bu tür şeylere bağlamayın hayatınızı. Borç ödemekle geçmesin yıllarınız. Gezin görün eğlenin spor yapın yurt dışına çıkın. Hayatınızda bir amacınız olsun Bir gününüz diğerinden farklı olsun. Ev-iş-çalışmak-borç öde döngüsünde hayat sizi hem yıpratır hemde çabuk yaşlandırır. Yıllar öyle çabuk geçiyor ki ne olduğunu anlamazsınız bile. Geçmişe dönüp baktığınızda ömrünüzün bir beton yığını uğruna bir teneke(araba) uğruna geçtiğini görürsünüz.
    çoluk çocuk var mı bilmiyorumda çocugun olunca anlarsın evin önemini. Parkın yakınında bile olması önemli şuan ki evim uzakta olduğu için almak zorundayım. Bence doyumsuz falan demeden önce nedenini tam olarak keşke öğrenseydiniz...
  • 17-08-2019, 09:53:25
    #78
    Appdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu nasıl bir doyumsuzluk bence böyle olmayın hocam başınızı sokacak bir eviniz olduktan sonra evmiş arabaymış bu tür şeylere bağlamayın hayatınızı. Borç ödemekle geçmesin yıllarınız. Gezin görün eğlenin spor yapın yurt dışına çıkın. Hayatınızda bir amacınız olsun Bir gününüz diğerinden farklı olsun. Ev-iş-çalışmak-borç öde döngüsünde hayat sizi hem yıpratır hemde çabuk yaşlandırır. Yıllar öyle çabuk geçiyor ki ne olduğunu anlamazsınız bile. Geçmişe dönüp baktığınızda ömrünüzün bir beton yığını uğruna bir teneke(araba) uğruna geçtiğini görürsünüz.
    zeytin8899 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çoluk çocuk var mı bilmiyorumda çocugun olunca anlarsın evin önemini. Parkın yakınında bile olması önemli şuan ki evim uzakta olduğu için almak zorundayım. Bence doyumsuz falan demeden önce nedenini tam olarak keşke öğrenseydiniz...

    Bende biyerlere borçlar gelinebileceğine inanıyorum gez dolaş eğlen mantığıyla hiçbiryere varamazsınız, @zeytin8899 un yaptıgı borç fuzili bir borç değil yatırım amaçlı ve insan borçlanmadan zorlanmadan birşey sahibi olamıyor, şahsen benim ailem yıllardır bir 150 bin bitirip bir 150 bine giriyor, 2. Evimizi alırken ben sanıyorum ki paramız var halbuki paramız yokmuş 3,5 peşinat gerisi krediyle bir ev daha aldı şükür ki oda bitti, yeri geldi gezdik eğlendik ama lüx içinde yapmadık bunları, olayın özeti borçlanmak bir yandan iyi birşey
  • 17-08-2019, 14:10:55
    #79
    markabatarya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde 110 bin tl borcum var Allah’a şükür tıkır tıkır ödüyorum işini değiştir bence 🙂 tavsiyem bu olur daha kaarlı işler bul
    20 yaşında 110k borcu nasıl yaptın çok merak ettim.
    110 lira olmasın o ?
  • 17-08-2019, 15:06:43
    #80
    Üyeliği durduruldu
    Hocam akıl yaşta değil baştadır.siz beceriksizseniz ben ne yapim bana ne iş yaptığımı sordunuz mu kimsenin bilmediği işi yapıyorumdur belki ?
  • 17-08-2019, 15:14:18
    #81
    allah yar ve yardımcın olsun her gecenin bir sabahı vardır. Allah bir şekilde yardım ediyor, Ama borcu borçla kapatma tek diyeceğim bu. Şuda bir gerçek malesef kısa vadede bitmiyor. Allah sabır versin kardeşim. Borcunu ödemen için rızkını genişletsin inşallah