Bu nasıl bir doyumsuzluk bence böyle olmayın hocam başınızı sokacak bir eviniz olduktan sonra evmiş arabaymış bu tür şeylere bağlamayın hayatınızı. Borç ödemekle geçmesin yıllarınız. Gezin görün eğlenin spor yapın yurt dışına çıkın. Hayatınızda bir amacınız olsun Bir gününüz diğerinden farklı olsun. Ev-iş-çalışmak-borç öde döngüsünde hayat sizi hem yıpratır hemde çabuk yaşlandırır. Yıllar öyle çabuk geçiyor ki ne olduğunu anlamazsınız bile. Geçmişe dönüp baktığınızda ömrünüzün bir beton yığını uğruna bir teneke(araba) uğruna geçtiğini görürsünüz.
çoluk çocuk var mı bilmiyorumda çocugun olunca anlarsın evin önemini. Parkın yakınında bile olması önemli şuan ki evim uzakta olduğu için almak zorundayım. Bence doyumsuz falan demeden önce nedenini tam olarak keşke öğrenseydiniz...