• 16-08-2019, 00:17:33
    #1
    Arkadaşlar şuanda 100 bin borcum var faiziyle birlikte (faizi 40 bin) ve kredi ev ipotekli aylık 2000 TL her ay kredi ödüyorum sorsanız bu kadar borcum nasıl oldu bilmiyorum siz yerimde olsanız ne yapardınız? Maddi olarak çok kötü durumdayım tek isteğim bana yol göstermeniz tek aklımdan geçen düşük faizli esnaf sanatkardan kredi çekip hepsini topluca kapatmak.
  • 16-08-2019, 00:19:25
    #2
    Allah yar ve yardımcınız olsun hocam, tez vakitte güzel günler görmeniz dileğimle.
  • 16-08-2019, 00:20:11
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Borcu borç ile kapatma sadece bu fikri verebilirim
  • 16-08-2019, 00:20:23
    #4
    Güzel günler çok uzak bana hocam
  • 16-08-2019, 00:20:47
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bendede 17 Bin borç var hocam. Her zorlukla beraber bir kolaylık vardır elbet. Benimde aylık ödemem 1100 civarında gerekirse iki iş yapın. Hatta 3 4 iş bile yapabilirsiniz. 3-4 işi gözünüzde büyütmeyin rahatlıkla yapılabilir. 😊
  • 16-08-2019, 00:21:12
    #6
    Tucar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borcu borç ile kapatma sadece bu fikri verebilirim
    Hocam bu kredinin faizi çok fazla ama
  • 16-08-2019, 00:22:15
    #7
    2019 yılında bu sıkıntıyı yaşayan +9999999 kişi arasından birisin hocam bu tür durumlarda kafa rahatlığı olarak tek kredide toplamak mantıklı gelebilir ama yine ordanda maddi olarak 5-10 bin tl kaybı yaşayabilirsin benim önerim boşda demirbaş kullanılmayan eşyaların gayrimenkullerin satılıp borcun ödenmesi yada hızlı nakit dönderebileceğine inandığın işlere ağırlık vermek başka bir çözüm yok 2019 senesi herkes için maddi kayıp Allah sonumuzu Hayır Etsin
  • 16-08-2019, 00:22:35
    #8
    WebKtl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bendede 17 Bin borç var hocam. Her zorlukla beraber bir kolaylık vardır elbet. Benimde aylık ödemem 1100 civarında gerekirse iki iş yapın. Hatta 3 4 iş bile yapabilirsiniz. 3-4 işi gözünüzde büyütmeyin rahatlıkla yapılabilir. 😊
    Hocam yemin ederim işten asla kacmam piyasa çok kötü çalıştığım firma her ay yarım maaş yada geç yatırıyor bana yol gösteren olsa elini opucem
  • 16-08-2019, 00:23:23
    #9
    Allah yardimcin olsun, bende düğün yapıyorum senin kadar olmasa da benimde bir miktar borcum var. Şükür Rabbime odenip gidiyor. olabildiğince ek iş almaya çalışıyorum paraya hic dokunmadan borçlarıma kaydiriyorum. Kredi çekip krediyle borç kapatmak pek mantıklı gelmiyor cevremde yapan var daha da kötü oluyor. Varsa eşinden dostundan borç al kredini kapat onlara elden ver. Allah kimseyi kredi batağına düşürmesin.