WebKtl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bendede 17 Bin borç var hocam. Her zorlukla beraber bir kolaylık vardır elbet. Benimde aylık ödemem 1100 civarında gerekirse iki iş yapın. Hatta 3 4 iş bile yapabilirsiniz. 3-4 işi gözünüzde büyütmeyin rahatlıkla yapılabilir. 😊
Hocam yemin ederim işten asla kacmam piyasa çok kötü çalıştığım firma her ay yarım maaş yada geç yatırıyor bana yol gösteren olsa elini opucem