• 16-08-2019, 00:24:01
    #10
    hocam fazla fikrim yok ama reklamlarda görmüştüm kredini taşı diye 60 ay vade ile biraz daha rahatlarsınız sanırım
    https://www.teb.com.tr/sizin-icin/bo...sferi-kredisi/
  • 16-08-2019, 00:24:56
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Benimde 110 bin tl borcum var Allah’a şükür tıkır tıkır ödüyorum işini değiştir bence 🙂 tavsiyem bu olur daha kaarlı işler bul
  • 16-08-2019, 00:24:59
    #12
    ByPowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yardimcin olsun, bende düğün yapıyorum senin kadar olmasa da benimde bir miktar borcum var. Şükür Rabbime odenip gidiyor. olabildiğince ek iş almaya o paraya hic dokunmadan borçlarıma kaydiriyorum. Kredi çekip krediyle borç kapatmak pek mantıklı gelmiyor cevremde yapan var daha da kötü oluyor. Varsa eşinden dostundan borç al kredini kapat onlara elden ver. Allah kimseyi kredi batağına düşürmesin.
    Hocam çevremde 100 TL istesem ağlayan aglayana nerede öyle bir çevre ben kimseden yardım beklemiyorum sadece kendime bir çıkış yolu arıyorum
  • 16-08-2019, 00:25:08
    #13
    Hocam allah yar ve yardımcın olsun, aklıma gelen tek şey borç ile borç kapatmaya uğraşma.
  • 16-08-2019, 00:26:31
    #14
    Aylık net 6 bin ödemem var ve 3 senedir bu şekilde ödüyorum şükürler olsun ki 2 ay sonra bitiyor ama şimdi evimin üstüne 200 bin kredi çekip daha büyük bir ev almam lazım yeniden borçlanıyorum. Hocam borcunuz varsa tek yapacağınız şey çok çalışmalısınız hatta yırtmalısınız. Yeri geldi 2 iş 3 iş yaptım ama yılmadım pes etmedim sonunda borçlarımı ödedim.
  • 16-08-2019, 00:27:32
    #15
    Tucar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borcu borç ile kapatma sadece bu fikri verebilirim
    Aynı benim gibi düşünen birisi.
    Nicklerimiz de cok benziyor
  • 16-08-2019, 00:29:04
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Borcu borçla kapatmayı düşünmeyin derim hocam ne yapılabilir bilmiyorum ama çok çalışmamız gerektiği kesin malesef
  • 16-08-2019, 00:29:03
    #17
    iGepy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çevremde 100 TL istesem ağlayan aglayana nerede öyle bir çevre ben kimseden yardım beklemiyorum sadece kendime bir çıkış yolu arıyorum
    Ah üstadım ah millet kan ağlıyor çalıştığın işyerini kesinlikle değiştir.eger 1 yılı geçkin çalışıyorsan ve maaşını eksik yatırıyorlarsa işkur a başvur ve tazminatla işyerinden çıkış yap oradan gelen parayida borcuna yatır ve daha iyi bir iş bul.
    Dediğim gibi maaşını eksik veriyorsa tazminatla çıkış hakkın bulunuyor diye biliyorum. Tam emin değilim araştırmanı tavsiye ederim. Rabbim yardımcın olsun.
  • 16-08-2019, 00:29:36
    #18
    zeytin8899 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık net 6 bin ödemem var ve 3 senedir bu şekilde ödüyorum şükürler olsun ki 2 ay sonra bitiyor ama şimdi evimin üstüne 200 bin kredi çekip daha büyük bir ev almam lazım yeniden borçlanıyorum. Hocam borcunuz varsa tek yapacağınız şey çok çalışmalısınız hatta yırtmalısınız. Yeri geldi 2 iş 3 iş yaptım ama yılmadım pes etmedim sonunda borçlarımı ödedim.
    Hocam işte nasıl yapayim onu bilmiyorum hiç huzurum kalmadı hayattan artık zevk almıyorum şuanda sadece çalıştığım fabrikada 2500 TL alıyorum 2000 krediye gidiyor 500 TL kredi kartına para kalmıyor