Hocam çevremde 100 TL istesem ağlayan aglayana nerede öyle bir çevre ben kimseden yardım beklemiyorum sadece kendime bir çıkış yolu arıyorum
Ah üstadım ah millet kan ağlıyor çalıştığın işyerini kesinlikle değiştir.eger 1 yılı geçkin çalışıyorsan ve maaşını eksik yatırıyorlarsa işkur a başvur ve tazminatla işyerinden çıkış yap oradan gelen parayida borcuna yatır ve daha iyi bir iş bul.
Dediğim gibi maaşını eksik veriyorsa tazminatla çıkış hakkın bulunuyor diye biliyorum. Tam emin değilim araştırmanı tavsiye ederim. Rabbim yardımcın olsun.