• 16-08-2019, 01:21:56
    #46
    iGepy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 70000 kredi çektim aslında vermiyorlar di evi ipotek gösterdim yani faizi ile birlikte borç toplamda 120000 4. Taksit bugundu ve gecikti artık fabrika ne zaman para verirse o zaman yatircam
    70 bini buzlu badem ve viski almak için çekmemişsindir yada dünya turu yaparak tüketmemişsindir değil mi?
  • 16-08-2019, 01:23:39
    #47
    ikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    70 bini buzlu badem ve viski almak için çekmemişsindir yada dünya turu yaparak tüketmemişsindir değil mi?
    Hocam keşke onlara vermiş olsaydım kredi yi çek öbürünü kapat derken bu duruma nasıl geldim bilmiyorum
  • 16-08-2019, 01:28:01
    #48
    iGepy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam keşke onlara vermiş olsaydım kredi yi çek öbürünü kapat derken bu duruma nasıl geldim bilmiyorum
    kardeş o zaman sen bu krediyi ödeme. maaşına haciz gelsin. seni ancak bu paklar
  • 16-08-2019, 01:28:30
    #49
    Bu milleti bu hale düşürenler utansın.. Allah herkesin yardımcısı olsun inşallah.
  • 16-08-2019, 01:50:03
    #50
    Hocam benim durumumda şuanda sizin gibi. Aylık 1500 TL ödüyorum. Çalışıyordum hiçbir sıkıntım yoktu ama psikolojik tedavi gördüğüm kronik depresyonum ağır bir şekilde tekrar alevlenince hem işten koptum hem de hayattan koptum. 3 aydır ödeyemiyorum kendimi toparlayamadığımdan dolayı. Bir an önce bir işe girmem ya da internetten kendime gelir yaratmam gerekiyor. Umarım bende bir an önce çözüm bulurum kendime.
  • 16-08-2019, 03:29:35
    #51
    Hocam evi satın. Bekletmeyin. Krediyi ödeyin. Ev alınır tekrar. Bu kadar sıkıntıya girmenize gerek yok.
    2. önerim de sitenizi ve fb sayfanızı direkt satın. Duruyor da ne oluyor? Gelen gelirle ilgilenebileceğiniz bir site alın. Böylece kendinize ek bir gelir oluşturmuş olursunuz.

    2. den gelecek ek gelirle de ödeyebilirsiniz krediyi zamanla. İlk 2. önerimi deneyin ya da.
    Daha sonra olmazsa 1 i uygularsınız.
  • 16-08-2019, 04:12:47
    #52
    Üyeliği durduruldu
    Benim 200.000 TL borcum var. Mevlaya binlerce şükür aksatmadan ödüyorum. Bu borcun içinde 1 lira bile gecikmeden dolayı faiz yok. Aksama olmuyor bin şükür. Borçlulara ALLAH dan edalar diliyorum ...
  • 16-08-2019, 04:45:13
    #53
    60 bine yakın borcum var, faizi yok net borç. Ödemek için ne yapıyorsun dersen günde ortalama 5-6 saat bazen hiç yatmıyorum. Yoruluyor muyum evet aslında ama bana katkısı şu KİMSEYE MUHTAÇ olmuyorsun.
  • 16-08-2019, 11:02:35
    #54
    sabır ve kolaylık dilerim