Hocam benim durumumda şuanda sizin gibi. Aylık 1500 TL ödüyorum. Çalışıyordum hiçbir sıkıntım yoktu ama psikolojik tedavi gördüğüm kronik depresyonum ağır bir şekilde tekrar alevlenince hem işten koptum hem de hayattan koptum. 3 aydır ödeyemiyorum kendimi toparlayamadığımdan dolayı. Bir an önce bir işe girmem ya da internetten kendime gelir yaratmam gerekiyor. Umarım bende bir an önce çözüm bulurum kendime.