Hocam 70000 kredi çektim aslında vermiyorlar di evi ipotek gösterdim yani faizi ile birlikte borç toplamda 120000 4. Taksit bugundu ve gecikti artık fabrika ne zaman para verirse o zaman yatircam
70 bini buzlu badem ve viski almak için çekmemişsindir yada dünya turu yaparak tüketmemişsindir değil mi?