Aylık net 6 bin ödemem var ve 3 senedir bu şekilde ödüyorum şükürler olsun ki 2 ay sonra bitiyor ama şimdi evimin üstüne 200 bin kredi çekip daha büyük bir ev almam lazım yeniden borçlanıyorum. Hocam borcunuz varsa tek yapacağınız şey çok çalışmalısınız hatta yırtmalısınız. Yeri geldi 2 iş 3 iş yaptım ama yılmadım pes etmedim sonunda borçlarımı ödedim.
Hocam işte nasıl yapayim onu bilmiyorum hiç huzurum kalmadı hayattan artık zevk almıyorum şuanda sadece çalıştığım fabrikada 2500 TL alıyorum 2000 krediye gidiyor 500 TL kredi kartına para kalmıyor