Arkadaşlar şuanda 100 bin borcum var faiziyle birlikte (faizi 40 bin) ve kredi ev ipotekli aylık 2000 TL her ay kredi ödüyorum sorsanız bu kadar borcum nasıl oldu bilmiyorum siz yerimde olsanız ne yapardınız? Maddi olarak çok kötü durumdayım tek isteğim bana yol göstermeniz tek aklımdan geçen düşük faizli esnaf sanatkardan kredi çekip hepsini topluca kapatmak.