Aylık net 6 bin ödemem var ve 3 senedir bu şekilde ödüyorum şükürler olsun ki 2 ay sonra bitiyor ama şimdi evimin üstüne 200 bin kredi çekip daha büyük bir ev almam lazım yeniden borçlanıyorum. Hocam borcunuz varsa tek yapacağınız şey çok çalışmalısınız hatta yırtmalısınız. Yeri geldi 2 iş 3 iş yaptım ama yılmadım pes etmedim sonunda borçlarımı ödedim.
Bu nasıl bir doyumsuzluk bence böyle olmayın hocam başınızı sokacak bir eviniz olduktan sonra evmiş arabaymış bu tür şeylere bağlamayın hayatınızı. Borç ödemekle geçmesin yıllarınız. Gezin görün eğlenin spor yapın yurt dışına çıkın. Hayatınızda bir amacınız olsun Bir gününüz diğerinden farklı olsun. Ev-iş-çalışmak-borç öde döngüsünde hayat sizi hem yıpratır hemde çabuk yaşlandırır. Yıllar öyle çabuk geçiyor ki ne olduğunu anlamazsınız bile. Geçmişe dönüp baktığınızda ömrünüzün bir beton yığını uğruna bir teneke(araba) uğruna geçtiğini görürsünüz.