Appdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu nasıl bir doyumsuzluk bence böyle olmayın hocam başınızı sokacak bir eviniz olduktan sonra evmiş arabaymış bu tür şeylere bağlamayın hayatınızı. Borç ödemekle geçmesin yıllarınız. Gezin görün eğlenin spor yapın yurt dışına çıkın. Hayatınızda bir amacınız olsun Bir gününüz diğerinden farklı olsun. Ev-iş-çalışmak-borç öde döngüsünde hayat sizi hem yıpratır hemde çabuk yaşlandırır. Yıllar öyle çabuk geçiyor ki ne olduğunu anlamazsınız bile. Geçmişe dönüp baktığınızda ömrünüzün bir beton yığını uğruna bir teneke(araba) uğruna geçtiğini görürsünüz.
zeytin8899 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çoluk çocuk var mı bilmiyorumda çocugun olunca anlarsın evin önemini. Parkın yakınında bile olması önemli şuan ki evim uzakta olduğu için almak zorundayım. Bence doyumsuz falan demeden önce nedenini tam olarak keşke öğrenseydiniz...

Bende biyerlere borçlar gelinebileceğine inanıyorum gez dolaş eğlen mantığıyla hiçbiryere varamazsınız, @zeytin8899 un yaptıgı borç fuzili bir borç değil yatırım amaçlı ve insan borçlanmadan zorlanmadan birşey sahibi olamıyor, şahsen benim ailem yıllardır bir 150 bin bitirip bir 150 bine giriyor, 2. Evimizi alırken ben sanıyorum ki paramız var halbuki paramız yokmuş 3,5 peşinat gerisi krediyle bir ev daha aldı şükür ki oda bitti, yeri geldi gezdik eğlendik ama lüx içinde yapmadık bunları, olayın özeti borçlanmak bir yandan iyi birşey