• 09-08-2019, 15:33:40
    #37
    Eksisozluklte taksicilerle ilgili meshur bir konu var. Taksicileri savunanlarin okumasi dilegiyle...
    • WebEngineer
    WebEngineer bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-08-2019, 15:36:50
    #38
    Seçim öncesi sırf taksicilerden oy kapmak uğruna harcadılar güzelim projeyi. Sözüm meclisten dışarı şimdi ise taksicilerin dolandırıcılıklarıyla uğraşıyorlar.
  • 09-08-2019, 16:07:41
    #39
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Savunduğun kesim taksiciler, müşterilere nasıl davrandığını, biraz fazla para almak için binbir türlü oyun yaptığını herkes biliyor. Ben ne demişim, sen tamamen alakasız cevap vermişsin. Ben diyorum ki adam 100k'ya vito almış olabilir çok da iyi yapmış. Millet o kadar tiksinmiş ve taksicilerden nefret etmiş ki koşa koşa uber'e gittiler. Burada problemi şirkette ya da müşteri de değil insanların bu kadar tiksindiren, nefret ettirenlerde aramak lazım. Sonuçta kimse kimseyi zorla bindirmiyor, umarım tekrar gelir, sonuna kadar uber.
    savunduğum kısım taksici esnafı evet sonuna kadar da savunuyorum işini layığıyla yapan kısmı, dedigin gibi kimse kimseyi zorla bindirmiyor dolandirip fazladan para almaya çalışan zibidilerin bulundukları mevkiler zaten belli zaten bundan tüm sektör rahatsız. Bunlar yüzünden on yargılı davranan insanlara, benim gibi düşünenlerde bunu anlatmaya çalışıyor. Benim burada insanlara anlatmaya çalıştığım şey şu ön yargılı davranmayın. Herkes aynı değil. Sorun olan kısım şu ki forumda da benzer örnekleri mevcut misal sen tutup adsense hesabı açıyorsun 100 tl den x bi vatandaş geliyor 10 tl den ben açarım diyor. Sende gelip forumda bu sektöründe içine ettiler diyip dert yanıyorsun, sanırım açıklayıcı oldu.
  • 09-08-2019, 16:47:39
    #40
    heLLz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    savunduğum kısım taksici esnafı evet sonuna kadar da savunuyorum işini layığıyla yapan kısmı, dedigin gibi kimse kimseyi zorla bindirmiyor dolandirip fazladan para almaya çalışan zibidilerin bulundukları mevkiler zaten belli zaten bundan tüm sektör rahatsız. Bunlar yüzünden on yargılı davranan insanlara, benim gibi düşünenlerde bunu anlatmaya çalışıyor. Benim burada insanlara anlatmaya çalıştığım şey şu ön yargılı davranmayın. Herkes aynı değil. Sorun olan kısım şu ki forumda da benzer örnekleri mevcut misal sen tutup adsense hesabı açıyorsun 100 tl den x bi vatandaş geliyor 10 tl den ben açarım diyor. Sende gelip forumda bu sektöründe içine ettiler diyip dert yanıyorsun, sanırım açıklayıcı oldu.
    Yani önyargılı davranılmayacak gibi mi? Binde biri iyi çıkıyor, şurada kaç kişi karısını, kardeşini rahatlıkla taksiye bindirebiliyor? Işi layığıyla yapan kısmı herkes tenzih ediyor da onları bulabilmek mesele. Binde bi tanesi de bi zahmet iyi çıksın. Ama bu kadar denetimsiz ve kritersiz olduğu sürece her zaman alternatifler kazanacaktır, kazanmalı da zaten. Sektörde tekel olunca hemen millete horozlanmaya başlıyorlar, uber varken görüyorduk hallerini. Bugun uber gider yarın suber gelir elbet bi yol bulunur, zamanla tükenerek bitmesi dileğiyle.
  • 09-08-2019, 17:29:53
    #41
    _VolkanYILMAZ_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkemizde taksicilik sistemi var, UBER yasal değil.

    Milyonluk plakayı sivil arabayla yapamazsın, yasal değil. Tüm dünyada da durum böyle. Amerika merkezli UBER’in ilk başta herkese iyi geldiğini fakat sonradan herkes tarafından kötülenen bir uygulama olduğunu bilmiyorsunuz, araştırın.
    Peki.
  • 09-08-2019, 17:36:30
    #42
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani önyargılı davranılmayacak gibi mi? Binde biri iyi çıkıyor, şurada kaç kişi karısını, kardeşini rahatlıkla taksiye bindirebiliyor? Işi layığıyla yapan kısmı herkes tenzih ediyor da onları bulabilmek mesele. Binde bi tanesi de bi zahmet iyi çıksın. Ama bu kadar denetimsiz ve kritersiz olduğu sürece her zaman alternatifler kazanacaktır, kazanmalı da zaten. Sektörde tekel olunca hemen millete horozlanmaya başlıyorlar, uber varken görüyorduk hallerini. Bugun uber gider yarın suber gelir elbet bi yol bulunur, zamanla tükenerek bitmesi dileğiyle.
    Sen alacağını almışsın sana ne kadarda farklı şeyler vermeye çalışsakta BOS. Bazı insanlar 200 ml bardak misali alabileceği kapasite bellidir, fazlasını eklemeye çalışsakta taşıyor kendi doğru bildiği yanlışlari kabullenmek zor geliyor. Asla ticari taksi sektörü bitmeyecektir, darbelerle karşılaşabilir alternatifleri çıkabilir gerçek ve doğru bildiğim tek şey işini doğru yapan her zaman kazanır. Allah'ım seni doğru bildiğin yanlışlarla bigün karşılaştırmasi dileğiyle..
  • 09-08-2019, 18:11:17
    #43
    heLLz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen alacağını almışsın sana ne kadarda farklı şeyler vermeye çalışsakta BOS. Bazı insanlar 200 ml bardak misali alabileceği kapasite bellidir, fazlasını eklemeye çalışsakta taşıyor kendi doğru bildiği yanlışlari kabullenmek zor geliyor. Asla ticari taksi sektörü bitmeyecektir, darbelerle karşılaşabilir alternatifleri çıkabilir gerçek ve doğru bildiğim tek şey işini doğru yapan her zaman kazanır. Allah'ım seni doğru bildiğin yanlışlarla bigün karşılaştırmasi dileğiyle..
    Ben kendi kendime yeterim kardeş, kimsenin bana doğruyu göstermesine gerek yok. Kimse o hadde de sahip değil. Durum ortada, sen önce git savunduğun kitleye bi objektif bakmayı öğren.
  • 09-08-2019, 18:12:47
    #44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Soru da cevapta çok basit aslında ama yorumlara bir girdim Ankara Savaşı'na kadar gitmiş mevzu. Çok değişik bir soru-cevap anlayışımız var
  • 09-08-2019, 19:31:09
    #45
    Üyeliği durduruldu
    özellikle siyasete girmeyin diye elimden geleni yaptım ama herkes gergin