WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani önyargılı davranılmayacak gibi mi? Binde biri iyi çıkıyor, şurada kaç kişi karısını, kardeşini rahatlıkla taksiye bindirebiliyor? Işi layığıyla yapan kısmı herkes tenzih ediyor da onları bulabilmek mesele. Binde bi tanesi de bi zahmet iyi çıksın. Ama bu kadar denetimsiz ve kritersiz olduğu sürece her zaman alternatifler kazanacaktır, kazanmalı da zaten. Sektörde tekel olunca hemen millete horozlanmaya başlıyorlar, uber varken görüyorduk hallerini. Bugun uber gider yarın suber gelir elbet bi yol bulunur, zamanla tükenerek bitmesi dileğiyle.
Sen alacağını almışsın sana ne kadarda farklı şeyler vermeye çalışsakta BOS. Bazı insanlar 200 ml bardak misali alabileceği kapasite bellidir, fazlasını eklemeye çalışsakta taşıyor kendi doğru bildiği yanlışlari kabullenmek zor geliyor. Asla ticari taksi sektörü bitmeyecektir, darbelerle karşılaşabilir alternatifleri çıkabilir gerçek ve doğru bildiğim tek şey işini doğru yapan her zaman kazanır. Allah'ım seni doğru bildiğin yanlışlarla bigün karşılaştırmasi dileğiyle..