Savunduğun kesim taksiciler, müşterilere nasıl davrandığını, biraz fazla para almak için binbir türlü oyun yaptığını herkes biliyor. Ben ne demişim, sen tamamen alakasız cevap vermişsin. Ben diyorum ki adam 100k'ya vito almış olabilir çok da iyi yapmış. Millet o kadar tiksinmiş ve taksicilerden nefret etmiş ki koşa koşa uber'e gittiler. Burada problemi şirkette ya da müşteri de değil insanların bu kadar tiksindiren, nefret ettirenlerde aramak lazım. Sonuçta kimse kimseyi zorla bindirmiyor, umarım tekrar gelir, sonuna kadar uber.
savunduğum kısım taksici esnafı evet sonuna kadar da savunuyorum işini layığıyla yapan kısmı, dedigin gibi kimse kimseyi zorla bindirmiyor dolandirip fazladan para almaya çalışan zibidilerin bulundukları mevkiler zaten belli zaten bundan tüm sektör rahatsız. Bunlar yüzünden on yargılı davranan insanlara, benim gibi düşünenlerde bunu anlatmaya çalışıyor. Benim burada insanlara anlatmaya çalıştığım şey şu ön yargılı davranmayın. Herkes aynı değil. Sorun olan kısım şu ki forumda da benzer örnekleri mevcut misal sen tutup adsense hesabı açıyorsun 100 tl den x bi vatandaş geliyor 10 tl den ben açarım diyor. Sende gelip forumda bu sektöründe içine ettiler diyip dert yanıyorsun, sanırım açıklayıcı oldu.