heLLz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
savunduğum kısım taksici esnafı evet sonuna kadar da savunuyorum işini layığıyla yapan kısmı, dedigin gibi kimse kimseyi zorla bindirmiyor dolandirip fazladan para almaya çalışan zibidilerin bulundukları mevkiler zaten belli zaten bundan tüm sektör rahatsız. Bunlar yüzünden on yargılı davranan insanlara, benim gibi düşünenlerde bunu anlatmaya çalışıyor. Benim burada insanlara anlatmaya çalıştığım şey şu ön yargılı davranmayın. Herkes aynı değil. Sorun olan kısım şu ki forumda da benzer örnekleri mevcut misal sen tutup adsense hesabı açıyorsun 100 tl den x bi vatandaş geliyor 10 tl den ben açarım diyor. Sende gelip forumda bu sektöründe içine ettiler diyip dert yanıyorsun, sanırım açıklayıcı oldu.
Yani önyargılı davranılmayacak gibi mi? Binde biri iyi çıkıyor, şurada kaç kişi karısını, kardeşini rahatlıkla taksiye bindirebiliyor? Işi layığıyla yapan kısmı herkes tenzih ediyor da onları bulabilmek mesele. Binde bi tanesi de bi zahmet iyi çıksın. Ama bu kadar denetimsiz ve kritersiz olduğu sürece her zaman alternatifler kazanacaktır, kazanmalı da zaten. Sektörde tekel olunca hemen millete horozlanmaya başlıyorlar, uber varken görüyorduk hallerini. Bugun uber gider yarın suber gelir elbet bi yol bulunur, zamanla tükenerek bitmesi dileğiyle.