Bir tane yazıcı alıp A4 Kağıtlarına SMM Sitemin tanıtımını yapıp yaşadığım bölgede duvarlara yapıştırmak istiyorum.
Sizce yasal bir cezası veya suçu varmıdır ?
Cezası Varmıdır Sizce ?
17
●468
- 05-07-2019, 12:55:58Belediyeden izin almadan yapamazsınız belediye dağıtacağınız kadarına mühür basar parasını alır.Her belediye alır ama işlemler farklı olabilir. Siz bence küçük etiket yaptırın duraklarda yere yapıştırın fazla göze batmadan ama dikkat çekecek şekilde.Murataraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2019, 12:57:12Belediyeden nasıl izin alabilirm ? İzin istersem para falan isterlermi ?Carillos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yasak yazmayan yerler derken hocam direkler ve çöp konteynerlerine yapıştırmak yasak deilmi ?uasports adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergi işinede gelirsek Ben Apiyi büyük bir panelden çekiyorum onlar vergiyi ödüyor öyle olmazmı :?
Hocam ben nerdeyse bizim buradaki her direkte özel ders şeyleri görüyorum ? Onlara neden birşey olmuyorMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 05-07-2019, 12:59:18Murataraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Resmi kurumların önünde ki yada firmaların konteynerlerine yapıştırmak yasak ama sokakta duran binaların kine yapıştırabilirsiniz. Ayrıca inşaatların dış metallerine filanda olabilir yaşadığınız mühitte bakın zaten yasak olmayan yerlerde yapıştırılan reklamları görürsünüz ona göre yapıştırırsınız.
Vergi konusunda siz şikayet edilirseniz konu size patlar aldığınız yeride siz şikayet edersiniz öyle devam eder. - 05-07-2019, 13:00:46Murataraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
burada da var ama sizin işle o iş çok farklı yani özel ders çokta göze batan bir şey değil kimse kalkıp şikayet etmez. Sizin farklı bir durum ikisini kıyaslamak olanaksız gibi bence. Burda günlük kiralık ev ilanları vardı mesala şikayet edildi evler basıldı . - 05-07-2019, 13:02:53Belediyeden izin alma işini direkt olarak belediyeye sorarak netleştirebilirsiniz, konuyla ilgili bir tecrübem yok.
Vergi işine gelirsek; siz kazandığınız paranın vergisini vermekle mükellefsiniz, sizin aldığınız yer de kendi kazandığının vergisini vermekle mükellef, dolayısıyla onun ödediği verginin size bir yararı yok
Yani kısaca para kazanıyorsanız kazandığınız paranın vergisini vermelisiniz ama belediyeden afiş izni alırken vergi falan soracaklarını sanmıyorum çünkü onların işi değil bu.
Siz gidip bir konuşun istiyorsanız, en sağlıklı bilgiyi öyle alırsınız.
Sevgiler.
