Belediyeden izin alma işini direkt olarak belediyeye sorarak netleştirebilirsiniz, konuyla ilgili bir tecrübem yok.
Vergi işine gelirsek; siz kazandığınız paranın vergisini vermekle mükellefsiniz, sizin aldığınız yer de kendi kazandığının vergisini vermekle mükellef, dolayısıyla onun ödediği verginin size bir yararı yok
Yani kısaca para kazanıyorsanız kazandığınız paranın vergisini vermelisiniz ama belediyeden afiş izni alırken vergi falan soracaklarını sanmıyorum çünkü onların işi değil bu.
Siz gidip bir konuşun istiyorsanız, en sağlıklı bilgiyi öyle alırsınız.
Sevgiler.