Murataraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belediyeden nasıl izin alabilirm ? İzin istersem para falan isterlermi ?



Yasak yazmayan yerler derken hocam direkler ve çöp konteynerlerine yapıştırmak yasak deilmi ?

Vergi işinede gelirsek Ben Apiyi büyük bir panelden çekiyorum onlar vergiyi ödüyor öyle olmazmı :?

Resmi kurumların önünde ki yada firmaların konteynerlerine yapıştırmak yasak ama sokakta duran binaların kine yapıştırabilirsiniz. Ayrıca inşaatların dış metallerine filanda olabilir yaşadığınız mühitte bakın zaten yasak olmayan yerlerde yapıştırılan reklamları görürsünüz ona göre yapıştırırsınız.

Vergi konusunda siz şikayet edilirseniz konu size patlar aldığınız yeride siz şikayet edersiniz öyle devam eder.