Bir tane yazıcı alıp A4 Kağıtlarına SMM Sitemin tanıtımını yapıp yaşadığım bölgede duvarlara yapıştırmak istiyorum.
Sizce yasal bir cezası veya suçu varmıdır ?
Belediyeden izin almadan yapamazsınız belediye dağıtacağınız kadarına mühür basar parasını alır.Her belediye alır ama işlemler farklı olabilir. Siz bence küçük etiket yaptırın duraklarda yere yapıştırın fazla göze batmadan ama dikkat çekecek şekilde.