A5 olarak yaparsan daha iyi olur bence yasak yazmayan yerlere özellikle direkler ve çöp konteynerlerine yapıştırabilirsin. Ama biri şikayet edip vergi ödemiyorsanız başınıza bela alabilirsiniz