Merhaba,
Afiş yapıştırmak için belediyeden izin almak gerekiyor sanırım, işin SMM ile ilgili kısmını soruyorsanız orasını bilemem

Sevgiler.
Belediyeden nasıl izin alabilirm ? İzin istersem para falan isterlermi ?
A5 olarak yaparsan daha iyi olur bence yasak yazmayan yerlere özellikle direkler ve çöp konteynerlerine yapıştırabilirsin. Ama biri şikayet edip vergi ödemiyorsanız başınıza bela alabilirsiniz
Yasak yazmayan yerler derken hocam direkler ve çöp konteynerlerine yapıştırmak yasak deilmi ?
Vergi işinede gelirsek Ben Apiyi büyük bir panelden çekiyorum onlar vergiyi ödüyor öyle olmazmı :?
Belediyeden izin almadan yapamazsınız belediye dağıtacağınız kadarına mühür basar parasını alır.Her belediye alır ama işlemler farklı olabilir. Siz bence küçük etiket yaptırın duraklarda yere yapıştırın fazla göze batmadan ama dikkat çekecek şekilde.
Hocam ben nerdeyse bizim buradaki her direkte özel ders şeyleri görüyorum ? Onlara neden birşey olmuyor