Sizce bu ilişki devam etmeli mi ?
76
●2.901
- 02-05-2019, 08:34:49benden önce 12458655369822 kere yazılmış, ben de yazayım.
hocam, sen bu kızı çok büyütmüşsün aklında. resmen tanrıça yapmışsın.
ayrılmazsan, seni yakında fino diye gezdirir, gider harbi erkeklerle (g.. kaldırmayan,ona değer vermeyen) takılır.
Kadın doğası bellidir, ulaşamadığını hedeflemek, ona ulaşmak isterler.
onlar için ulaşılmaz olmazsan, garanti erkek, ikinci erkek olursun.
söylediklerim ağır fakat senin iyiliğin içindir. - 02-05-2019, 10:49:43Herkes kızı suçlamış da belkide sen ciddi olduğunu hissettirememişsindir. Bence kızla oturup tüm yaşananları konuşman. Sen kendini ona anlat, onunda sana anlatmasını iste biraz baskın taraf olman gerekiyor. Ailenle tanıştır mesela benim "kekoluk" olarak gördüğüm ama bu tarz konularda işe yarayan ucuz basit nişan yüzüklerinden alıp takabilirsiniz sembolik olarak. Ama sakın agresif sinirli bir şekilde konuşma, zaten konuştuktan sonra belli olur her şey ona göre ya tamam dersin yada devam ama her türlü hayırlısı olur inşallah.
- 02-05-2019, 11:08:15Ailemle tanıştırdım. Her bireyi ile. Kardeşleri yeğenlerim ile takılıyor geziyorlar. Yeğenim de görüşüyor. Sırf evlilik düşünüyorum diye askere gitme kararı aldım aradan çıksın diyenuriyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-05-2019, 13:11:59Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Daha sağlam bir erkeğin verebileceği karşılık bu olabilirdi meselaphpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kız hiç umrunda değil diyelim...
K: İstesem buraya hebele hübele hebele yığarım...
E: Şuraya bitane damacana koysam ona da 20 kişi yığılır zaten burası Türkiye güzelim...
Hocam üzülerek söylüyorum UMARIM UMARIM UMARIM olmaz, UMARIM yaşamazsın bu durumu diyerek söylüyorum. Askerdeyken yüksek muhtemel senden ayrılacak, hazırlıklı ol. Bunu bir test olarak kullanabilirsin mesela, şayet sen askerden gelene kadar bekler de ayrılmazsa, ayrıca askerdeyken de sana karşı ilgili olursa iyiye işarettir.cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 02-05-2019, 14:02:23Babası askere gitmediğim için vermez diyerekten askerliğimi yapmamı istiyor. Ama dediğiniz mantıklı o zamana kadar kendime stres yapmadan askerlik sonrasını beklemem doğru olur gibiSuerte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-05-2019, 14:51:27Şu yaşadıklarının bir benzerini belkide daha fazlasını yaşadım. Konu evliliğe gitmedi ancak şaka niyetine bir kız onları söylüyorsa gerçeklik payı her zaman vardır. Sana ilgi göstermiyorsa sen hiç gösterme. Birisi gelir diğeri gider. Kendini bu kadar yıpratma. Kimse için değmez. Özellikle biz erkekler kızlara gereğinden fazla ilgi gösterdiğimiz için bunlar oluyor
Kız hiç umrunda değil diyelim...