Şu yaşadıklarının bir benzerini belkide daha fazlasını yaşadım. Konu evliliğe gitmedi ancak şaka niyetine bir kız onları söylüyorsa gerçeklik payı her zaman vardır. Sana ilgi göstermiyorsa sen hiç gösterme. Birisi gelir diğeri gider. Kendini bu kadar yıpratma. Kimse için değmez. Özellikle biz erkekler kızlara gereğinden fazla ilgi gösterdiğimiz için bunlar oluyor