nuriyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes kızı suçlamış da belkide sen ciddi olduğunu hissettirememişsindir. Bence kızla oturup tüm yaşananları konuşman. Sen kendini ona anlat, onunda sana anlatmasını iste biraz baskın taraf olman gerekiyor. Ailenle tanıştır mesela benim "kekoluk" olarak gördüğüm ama bu tarz konularda işe yarayan ucuz basit nişan yüzüklerinden alıp takabilirsiniz sembolik olarak. Ama sakın agresif sinirli bir şekilde konuşma, zaten konuştuktan sonra belli olur her şey ona göre ya tamam dersin yada devam ama her türlü hayırlısı olur inşallah.
Ailemle tanıştırdım. Her bireyi ile. Kardeşleri yeğenlerim ile takılıyor geziyorlar. Yeğenim de görüşüyor. Sırf evlilik düşünüyorum diye askere gitme kararı aldım aradan çıksın diye