• 01-05-2019, 21:57:46
    #64
    böyle şaka olmaz ben sana söyleyim düğün sırasında da çok sorun olur bu kızla yaptığınız düğünüde beğenmez eşyalarıda beğenmez
  • 02-05-2019, 08:34:49
    #65
    benden önce 12458655369822 kere yazılmış, ben de yazayım.
    hocam, sen bu kızı çok büyütmüşsün aklında. resmen tanrıça yapmışsın.
    ayrılmazsan, seni yakında fino diye gezdirir, gider harbi erkeklerle (g.. kaldırmayan,ona değer vermeyen) takılır.

    Kadın doğası bellidir, ulaşamadığını hedeflemek, ona ulaşmak isterler.
    onlar için ulaşılmaz olmazsan, garanti erkek, ikinci erkek olursun.

    söylediklerim ağır fakat senin iyiliğin içindir.
  • 02-05-2019, 10:49:43
    #66
    Herkes kızı suçlamış da belkide sen ciddi olduğunu hissettirememişsindir. Bence kızla oturup tüm yaşananları konuşman. Sen kendini ona anlat, onunda sana anlatmasını iste biraz baskın taraf olman gerekiyor. Ailenle tanıştır mesela benim "kekoluk" olarak gördüğüm ama bu tarz konularda işe yarayan ucuz basit nişan yüzüklerinden alıp takabilirsiniz sembolik olarak. Ama sakın agresif sinirli bir şekilde konuşma, zaten konuştuktan sonra belli olur her şey ona göre ya tamam dersin yada devam ama her türlü hayırlısı olur inşallah.
  • 02-05-2019, 11:08:15
    #67
    nuriyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes kızı suçlamış da belkide sen ciddi olduğunu hissettirememişsindir. Bence kızla oturup tüm yaşananları konuşman. Sen kendini ona anlat, onunda sana anlatmasını iste biraz baskın taraf olman gerekiyor. Ailenle tanıştır mesela benim "kekoluk" olarak gördüğüm ama bu tarz konularda işe yarayan ucuz basit nişan yüzüklerinden alıp takabilirsiniz sembolik olarak. Ama sakın agresif sinirli bir şekilde konuşma, zaten konuştuktan sonra belli olur her şey ona göre ya tamam dersin yada devam ama her türlü hayırlısı olur inşallah.
    Ailemle tanıştırdım. Her bireyi ile. Kardeşleri yeğenlerim ile takılıyor geziyorlar. Yeğenim de görüşüyor. Sırf evlilik düşünüyorum diye askere gitme kararı aldım aradan çıksın diye
  • 02-05-2019, 13:11:59
    #68
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Laflara bak hele laflara kendini nimetten mi sayıyormuş ? merak ettim aşırı güzel falan mı ? alınma ama hocam sevgilin Adrina Lima falan mı ? 20 tane erkek yığarmış oraya damacanın prim yaptığı ülkede erkeklerin ilgisini çekmek ile övünmek nedir ya ? akıl var mantık var yol ver gitsin ne işin var böylesi ile kadın mı bitti.
    Daha sağlam bir erkeğin verebileceği karşılık bu olabilirdi mesela Kız hiç umrunda değil diyelim...

    K: İstesem buraya hebele hübele hebele yığarım...
    E: Şuraya bitane damacana koysam ona da 20 kişi yığılır zaten burası Türkiye güzelim...

    cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ailemle tanıştırdım. Her bireyi ile. Kardeşleri yeğenlerim ile takılıyor geziyorlar. Yeğenim de görüşüyor. Sırf evlilik düşünüyorum diye askere gitme kararı aldım aradan çıksın diye
    Hocam üzülerek söylüyorum UMARIM UMARIM UMARIM olmaz, UMARIM yaşamazsın bu durumu diyerek söylüyorum. Askerdeyken yüksek muhtemel senden ayrılacak, hazırlıklı ol. Bunu bir test olarak kullanabilirsin mesela, şayet sen askerden gelene kadar bekler de ayrılmazsa, ayrıca askerdeyken de sana karşı ilgili olursa iyiye işarettir.
  • 02-05-2019, 13:49:19
    #69
    Kesinlikle devam etme. Evlensen bile boşanırsın kısa sürede. Böyle kişiler asla mutlu olamaz da edemez de.
  • 02-05-2019, 14:02:23
    #70
    Suerte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha sağlam bir erkeğin verebileceği karşılık bu olabilirdi mesela Kız hiç umrunda değil diyelim...

    K: İstesem buraya hebele hübele hebele yığarım...
    E: Şuraya bitane damacana koysam ona da 20 kişi yığılır zaten burası Türkiye güzelim...



    Hocam üzülerek söylüyorum UMARIM UMARIM UMARIM olmaz, UMARIM yaşamazsın bu durumu diyerek söylüyorum. Askerdeyken yüksek muhtemel senden ayrılacak, hazırlıklı ol. Bunu bir test olarak kullanabilirsin mesela, şayet sen askerden gelene kadar bekler de ayrılmazsa, ayrıca askerdeyken de sana karşı ilgili olursa iyiye işarettir.
    Babası askere gitmediğim için vermez diyerekten askerliğimi yapmamı istiyor. Ama dediğiniz mantıklı o zamana kadar kendime stres yapmadan askerlik sonrasını beklemem doğru olur gibi
  • 02-05-2019, 14:51:27
    #71
    Şu yaşadıklarının bir benzerini belkide daha fazlasını yaşadım. Konu evliliğe gitmedi ancak şaka niyetine bir kız onları söylüyorsa gerçeklik payı her zaman vardır. Sana ilgi göstermiyorsa sen hiç gösterme. Birisi gelir diğeri gider. Kendini bu kadar yıpratma. Kimse için değmez. Özellikle biz erkekler kızlara gereğinden fazla ilgi gösterdiğimiz için bunlar oluyor
  • 02-05-2019, 15:07:04
    #72
    Evlenmek için karar vermem 6 yılımı aldı. Konuyu 5-6 ayda evliliğe getirdiyseniz boşluğa bakıp dalma olayını normal karşılamak lazım. Diğeri işin şakası her kız bir gün yapar o esprili çok takılma. Sende ona yap bı kaç kere zaten bırakır bir daha yapmaz.