Sizce bu ilişki devam etmeli mi ?
76
●2.901
- 01-05-2019, 13:55:08bitirmen en iyisi olacaktır senin için kendini yıpratırsın zamanla
unutamam dersende unutursun herşey unutuluyor ilerde gülüp geçersin - 01-05-2019, 13:57:06Valla daha evlilik aşamasına girmemişken böyle tripler varsa evlilik yoluna girdiğinizde çok ilginç şeylerle karşılaşabilirsiniz. Bence bu hareketlerden ve tavırlardan duyduğunuz rahatsızlığı belirtin üste çıkmaya çalışınca da alın ceketinizi çıkın gidin.
Karşınızdaki kişi değerli olabilir ama siz de değerisiniz. Sizinle geçirdiği vakti size lütuf olarak gören birine mahkum olmayın. Hayat kısa ama böyle bir ilişkide bitmek bilmez - 01-05-2019, 17:48:46O şakalar ve Yorulduğum dediği gibi bitmiştir bence. 2 yıllık bir ilişkim vardı ve sürekli yoruldum diyordu 2 hafta önce birden bitirdi şimdi gram haber bile almıyorum en iyisi böyle galiba
Yol yakınken doğruyu görmek önemli.
- 01-05-2019, 18:28:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.O kadar yazdık, okudun ettin hala ne diyorsun hocam yacepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Kendini ele veriyorsun, sen bildiğin bu kızı tanrıça yapmışın. Sana böyle davranmasın da ne yapsın? Adeta bana böyle davran demişsin sen kıza kendine kızman gerek.
Önümüzdeki maçlara bakıcaz de ve geç. Yeni bir ilişkiye başlamak, bu ilişkiyi buradan döndürmekten kat kat daha kolay.
Ayrıca bu kızla evlenmeyi düşünüyorum diyorsun. Evlilikten önce neden belli bir süre sevgili kalır taraflar? Birbirlerini tanımak için... 6 ay diyorsun, 6 ay gibi kısa bir zamanda kız sana kendini tanıtmış bas bas bağırıyor benimle evlenme diye sen hala zorluyorsun. Kör olmuşsun kör
Toparla kendini. Kızın adına düşünmeyi bırak ben mutsuz olucam o şöyle olacak falan. Kızı peşinden koşturdun mu, seni kaybetmekten korktu mu ki senden ayrıldıktan sonra mutsuz olsun? Tabi ki mutlu olacak çünkü sen onun peşinden koşuyorsun ve sen onu kaybediyorsun çünkü senin bilinçaltına göre o sana ödül sen ona değilsin ödülü sen kaybediyorsun tabi ki sen üzüleceksin
- 01-05-2019, 21:29:31Laflara bak hele laflara kendini nimetten mi sayıyormuş ? merak ettim aşırı güzel falan mı ? alınma ama hocam sevgilin Adrina Lima falan mı ? 20 tane erkek yığarmış oraya damacanın prim yaptığı ülkede erkeklerin ilgisini çekmek ile övünmek nedir ya ? akıl var mantık var yol ver gitsin ne işin var böylesi ile kadın mı bitti.
Yol yakınken doğruyu görmek önemli.