O şakalar ve Yorulduğum dediği gibi bitmiştir bence. 2 yıllık bir ilişkim vardı ve sürekli yoruldum diyordu 2 hafta önce birden bitirdi şimdi gram haber bile almıyorum en iyisi böyle galiba Yol yakınken doğruyu görmek önemli.