Arkadaşlar hepiniz haklısınız ancak ayrılsam da üzülecek tarafın ben olacağımı biliyorum. O yine kankaları ile mutlu olacak, ben ne yapacam ? Üzüldüğüm ile kalıcam
O kadar yazdık, okudun ettin hala ne diyorsun hocam ya

Kendini ele veriyorsun, sen bildiğin bu kızı tanrıça yapmışın. Sana böyle davranmasın da ne yapsın? Adeta bana böyle davran demişsin sen kıza kendine kızman gerek.
Önümüzdeki maçlara bakıcaz de ve geç. Yeni bir ilişkiye başlamak, bu ilişkiyi buradan döndürmekten kat kat daha kolay.
Ayrıca bu kızla evlenmeyi düşünüyorum diyorsun. Evlilikten önce neden belli bir süre sevgili kalır taraflar? Birbirlerini tanımak için... 6 ay diyorsun, 6 ay gibi kısa bir zamanda kız sana kendini tanıtmış bas bas bağırıyor benimle evlenme diye sen hala zorluyorsun. Kör olmuşsun kör
Toparla kendini. Kızın adına düşünmeyi bırak ben mutsuz olucam o şöyle olacak falan. Kızı peşinden koşturdun mu, seni kaybetmekten korktu mu ki senden ayrıldıktan sonra mutsuz olsun? Tabi ki mutlu olacak çünkü sen onun peşinden koşuyorsun ve sen onu kaybediyorsun çünkü senin bilinçaltına göre o sana ödül sen ona değilsin ödülü sen kaybediyorsun tabi ki sen üzüleceksin