• 08-03-2019, 11:22:49
    #1
    Dolar şu an 5,48 civraında, bu rakamdan dolar alınır mı şu an?
  • 08-03-2019, 11:24:32
    #2
    satılır
  • 08-03-2019, 11:27:31
    #3
    Bu ülkede hiç bir şeye yatırım yapılmaz.
    Eeeey derler dolar fırlar, perdenin arkasından el pençe divan taviz verirler dolar düşer.. En olmadı merkez bankası yani hükümetin cüzdanı pompalar doları...
    Damat konuşur dolar fırlar, o terörist bu terörist derler dolar düşer..
  • 08-03-2019, 11:29:55
    #4
    Alınır ama, ülke için hayırlısı satmak tabi.
    Kemeri sıka sıka çatlamak üzereyiz, seçimden sonra neler olacak hep beraber göreceğiz.
  • 08-03-2019, 11:32:26
    #5
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ülkede hiç bir şeye yatırım yapılmaz.
    Eeeey derler dolar fırlar, perdenin arkasından el pençe divan taviz verirler dolar düşer.. En olmadı merkez bankası yani hükümetin cüzdanı pompalar doları...
    Damat konuşur dolar fırlar, o terörist bu terörist derler dolar düşer..
    CooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satılır
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alınır ama, ülke için hayırlısı satmak tabi.
    Kemeri sıka sıka çatlamak üzereyiz, seçimden sonra neler olacak hep beraber göreceğiz.
    yatırımlık değil benimkisi, yurt dışına çıkacağım için dolar almam lazım alınabilecek en uygun seviyeden almak istiyorum. 1 ay sonra amerikaya gideceğim bu kur iyi mi daha düşer mi yoksa çıkar mı ona göre alım yapacağım.
  • 08-03-2019, 11:34:15
    #6
    Ben bugün elimdeki tüm doları sattım faize yatırdım. Ne olduğu belli değil ülkede. En garanti faiz zaten oranlarda yüksek
  • 08-03-2019, 11:34:51
    #7
    FuNch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yatırımlık değil benimkisi, yurt dışına çıkacağım için dolar almam lazım alınabilecek en uygun seviyeden almak istiyorum. 1 ay sonra amerikaya gideceğim bu kur iyi mi daha düşer mi yoksa çıkar mı ona göre alım yapacağım.

    Bana kalırsa seçimi bekleyin hocam, zaten şuan 20 krş yükselmiş bir durumda.
    Yine dip seviyelere çekeceklerdir.
  • 08-03-2019, 11:37:17
    #8
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana kalırsa seçimi bekleyin hocam, zaten şuan 20 krş yükselmiş bir durumda.
    Yine dip seviyelere çekeceklerdir.
    Seçimden sonra düşer mi yani? Herkes seçimden sonra çıkacağını söylüyor siz düşeceğini söylüyorsunuz.
  • 08-03-2019, 11:37:57
    #9
    Kritik bir dönem (1 ay içinde) 5,19 kuruşlardaydı. Yükselişe geçeceği belliydi. Birkaç güne 5,50 yi de geçer diye düşünüyorum.
    Son artıkş merkez bankasının kararından sonraydı çünkü, yükselme devam eder gibi görünüyor.