Bu ülkede hiç bir şeye yatırım yapılmaz.
Eeeey derler dolar fırlar, perdenin arkasından el pençe divan taviz verirler dolar düşer.. En olmadı merkez bankası yani hükümetin cüzdanı pompalar doları...
Damat konuşur dolar fırlar, o terörist bu terörist derler dolar düşer..