EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ülkede hiç bir şeye yatırım yapılmaz.
Eeeey derler dolar fırlar, perdenin arkasından el pençe divan taviz verirler dolar düşer.. En olmadı merkez bankası yani hükümetin cüzdanı pompalar doları...
Damat konuşur dolar fırlar, o terörist bu terörist derler dolar düşer..
CooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
satılır
AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alınır ama, ülke için hayırlısı satmak tabi.
Kemeri sıka sıka çatlamak üzereyiz, seçimden sonra neler olacak hep beraber göreceğiz.
yatırımlık değil benimkisi, yurt dışına çıkacağım için dolar almam lazım alınabilecek en uygun seviyeden almak istiyorum. 1 ay sonra amerikaya gideceğim bu kur iyi mi daha düşer mi yoksa çıkar mı ona göre alım yapacağım.