FuNch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yatırımlık değil benimkisi, yurt dışına çıkacağım için dolar almam lazım alınabilecek en uygun seviyeden almak istiyorum. 1 ay sonra amerikaya gideceğim bu kur iyi mi daha düşer mi yoksa çıkar mı ona göre alım yapacağım.

Bana kalırsa seçimi bekleyin hocam, zaten şuan 20 krş yükselmiş bir durumda.
Yine dip seviyelere çekeceklerdir.