• 09-03-2019, 02:19:09
    #28
    Ekonomist degilim, dövis islerinden hic anlamam.
    Hatta hükümetimiz müsade ederse 24 saatte dövizi düsürebilirim.
    Yapacagim basit gidip 100 Dolar alip para kazansin diye kenara koyacagim, ertesi gün cakilmazsa adimi degistiririm.

    Gecmisteki tecrübeler bu yönde ama dolarin yükselecegi acikca görünüyor.
    Nisan ortasi/sonuna dogru gidishat belli olur o dönemlere kadar "beklenmeyen bir gelisme olmazsa" yani amerika x sebepten bir operasyon falan yapmazsa da dolarin düsecegini sanmiyorum. Artar mi? Bence artar.

    Aslina bakarsaniz bu konularda gercekten artip artmamasi önemli degil.
    Psikolojik sinir asildi yani insanlarda enflasyon yükseliyor, dolar yükseliyor algisi oturdu.
    Dolar bir yil ayni rakamda da kalsa fiyatlar TL bazinda yükselecektir, sorun psikolojik.
  • 09-03-2019, 11:41:43
    #29
    Seçimler var sonra Temmuzda s400 teslimi var. Abd tehditlere şimdiden başladı. Maalesef doların yükselmesi için neden çok.

    Mobil cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 10-03-2019, 22:40:07
    #30
    Ekonomistlerin vasıtasıyla gördüğüm verilerden yola çıkarak yukarı yönlü diyebilirim. Sıradan ufak çaplı ticaret yapmaya çalışan bir vatandaşım haliyle sözlerim kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir.
  • 11-03-2019, 00:38:43
    #32
    Bal gibi alınır
  • 11-03-2019, 10:10:44
    #33
    alınmaz