EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana kalırsa seçimi bekleyin hocam, zaten şuan 20 krş yükselmiş bir durumda.
Yine dip seviyelere çekeceklerdir.
Seçimden sonra düşer mi yani? Herkes seçimden sonra çıkacağını söylüyor siz düşeceğini söylüyorsunuz.