• 08-09-2018, 14:36:56
    #28
    bunu şuna çok benzetiyorum;

    doların tavan yaptığı gün bu forumda konu açanlar vardı,kenarda 300-400k param vardı,ülkemi çok sevdiğimden dolar almadım mesela..
    para kazanmak isteseydim 1 günde 2 ye katlardım vsvs şeklinde konu açanlar vardı,çok gülmüştüm buna

    aslında kuyruk acısından kaynaklanıyor mesele300-400k yı 1gunde 2ye katlayamamanın verdiği;eşşekten düşmüşlük halidir bu bence..
  • 08-09-2018, 14:37:46
    #29
    Engin07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam tersi olmasın hocam o Dolar, Altın’a göre yükselip düşüyor. Tüm para birimleri Altın’a göre değer alır diye biliyorum. Türkiye’ye lazım olan şey döviz bozumu değil Ülkenin altın kazanması gerekli.
    . 1 ons 31.10 gram altına tekabül eder. Yani heryerde değişen gördüğünüz ons fiyatı 31.10 gram altındır. Dolar üzerinden işlem görür.
    google de ons fiyatı nasıl hesaplanır yazarsanız bulabilirsiniz
    örnek vermek gerekirse
    dolar fiyatı 6, 40 x ons fiyatı 1195 / 31, 1 = altının gram fiyatı hesaplanır.
  • 08-09-2018, 14:53:27
    #30
    https://media.giphy.com/media/3oz8xH...wGfC/giphy.gif
    • Jeal0usy
    Jeal0usy bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-09-2018, 15:12:25
    #31
    Üyeliği durduruldu
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vatan hainliği kavramı hiç bu kadar ucuzlamamıştı. Güçlü etkisi olan bir kavramı sık sık kullanırsanız eski etkisini göstermemeye başlar ve artık yeni kavramlar geliştirmek zorunda kalırsınız. Beceriksiz insanların, çoğu zaman kabahatlerini örtmek için kullanmaktan çekinmedikleri bir kavram haline geldi vatan hainliği. Maalesef insanlar bu şekilde yaftalanmaktan korktuğu için pasifize ediliyor. Yani kısmen bu söylemler işe yarıyor; cebindeki parasının değerini korumak amacıyla dolar almayı düşünen sıradan vatandaşın aklında "Acaba?" şüphesi oluşuyor ve vazgeçiyor. Fakirler bu sayede fakir kalmaya zenginler de zenginleşmeye devam ediyor.
    Kelimesi kelimesine katılıyorum hocam.
  • 08-09-2018, 15:42:40
    #32
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vatan hainliği kavramı hiç bu kadar ucuzlamamıştı. Güçlü etkisi olan bir kavramı sık sık kullanırsanız eski etkisini göstermemeye başlar ve artık yeni kavramlar geliştirmek zorunda kalırsınız. Beceriksiz insanların, çoğu zaman kabahatlerini örtmek için kullanmaktan çekinmedikleri bir kavram haline geldi vatan hainliği. Maalesef insanlar bu şekilde yaftalanmaktan korktuğu için pasifize ediliyor. Yani kısmen bu söylemler işe yarıyor; cebindeki parasının değerini korumak amacıyla dolar almayı düşünen sıradan vatandaşın aklında "Acaba?" şüphesi oluşuyor ve vazgeçiyor. Fakirler bu sayede fakir kalmaya zenginler de zenginleşmeye devam ediyor.
    Allah daima ezilenlerin yanındadır..da aynı kapıya çıkmıyormu

    ezenler daima ezmeye,ezilenlerde daima ezilmeye mahkum ediliyor,nasıl olsa Allah benimle diyerekten..

    açıkçası şu an kenarda param olsaydı almazdım,çünkü zamanı değil piyasada neyin ne olacağı karmakarışık,herkes sallantıda,buyüzden çok sıkıntılı dönem dolar euro almak için,ama geçtiğimiz günlerde hafif gerileme olmuştu 1-2 günlüğünede olsa,ozaman yüklü param olsaydı yüklüce girerdim,ama önümüzdeki süreçte hiç iyi durumlar yaşamayacağımız aşikar..

    dolar artar diyorum ben 8-9 a doğru..
  • 08-09-2018, 15:47:50
    #33
    Allah, koyduğu kurallar ile ezilenlerin yanında olduğunu beyan etmektedir. Kulları, koyulan kurallara uymayarak kendi ve çevresindeki insanların hayatlarını cehenneme çeviriyorsa bu zulmün müsebbibi kendileridir.

    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah daima ezilenlerin yanındadır..da aynı kapıya çıkmıyormu

    ezenler daime ezmeye,ezilenlerde daima ezilmeye mahkum ediliyor,nasıl olsa Allah benim yanımda diyerekten..




    6.25 - 6.30 seviyesine inerse alırım. Kendi görüşümdür ve yatırım tavsiyesi değildir.

    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açıkçası şu an kenarda param olsaydı almazdım,çünkü zamanı değil piyasada neyin ne olacağı karmakarışık,herkes sallantıda,buyüzden çok sıkıntılı dönem dolar euro almak için,ama geçtiğimiz günlerde hafif gerileme olmuştu 1-2 günlüğünede olsa,ozaman yüklü param olsaydı yüklüce girerdim,ama önümüzdeki süreçte hiç iyi durumlar yaşamayacağımız aşikar..

    dolar artar diyorum ben 8-9 a doğru..
  • 08-09-2018, 16:21:38
    #34
    Neyse ben 155 i ararınn
  • 08-09-2018, 17:36:56
    #35
    herkes herkesin gözünde hain tek diyenler zaten bu ülkenin menfaatini düşünen vatanseverler gider askerliğe 15000 tl verir vatan sever olur biz eşek gibi 18 ay yaparız ama hain derler bana görede kim hain diyorsa asıl hainler onlar bu kadar büyük bir ithamda bulunmak kimsenin hakkı değildir...
  • 08-09-2018, 19:15:58
    #36
    CyberYT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şayet döviz alıyorsanız dahi Türkiye'de tutmayın. Yarın doları 6ya sabitledik demeyeceklerini kimse garanti edemez.
    USDTRY sabitlenirse USD nerede olursa olsun daha fazla TRY alamaz ki. Yurtdışına çıkarmanın ne anlamı var? 😀

    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben garanti ederim. çok büyük arbitrajlara yol açarlar
    Sabit kur sisteminde arbitraj olmaz. Devlet x liraya 1 dolar vermeyi taahhüt ediyor. Başka fiyat oluşamaz, dolayısıyla arbitraj da olmaz. Ama o fiyattan veremezse devalüasyon yapmak durumunda kalır. Buradan şunu da anlamalı: devalüasyon bugünkü gibi dalgalı kur sisteminde değil, bahsi geçen gibi sabit kur sistemlerinde olur. Dalgalı kur sisteminde devalüasyon değil, değer kaybı olur.

    Bir yorum da konunun geneline yönelik olarak yapayım: ceza hukuku aleyhte geriye yürümez. Yani bugün suç olmayan bir şey yaptığınızda yarın bu fiilinizden dolayı suçlanamazsınız. Gerisini siz değerlendirin.