Vatan hainliği kavramı hiç bu kadar ucuzlamamıştı. Güçlü etkisi olan bir kavramı sık sık kullanırsanız eski etkisini göstermemeye başlar ve artık yeni kavramlar geliştirmek zorunda kalırsınız. Beceriksiz insanların, çoğu zaman kabahatlerini örtmek için kullanmaktan çekinmedikleri bir kavram haline geldi vatan hainliği. Maalesef insanlar bu şekilde yaftalanmaktan korktuğu için pasifize ediliyor. Yani kısmen bu söylemler işe yarıyor; cebindeki parasının değerini korumak amacıyla dolar almayı düşünen sıradan vatandaşın aklında "Acaba?" şüphesi oluşuyor ve vazgeçiyor. Fakirler bu sayede fakir kalmaya zenginler de zenginleşmeye devam ediyor.
Allah daima ezilenlerin yanındadır..da aynı kapıya çıkmıyormu

ezenler daima ezmeye,ezilenlerde daima ezilmeye mahkum ediliyor,nasıl olsa Allah benimle diyerekten..
açıkçası şu an kenarda param olsaydı almazdım,çünkü zamanı değil piyasada neyin ne olacağı karmakarışık,herkes sallantıda,buyüzden çok sıkıntılı dönem dolar euro almak için,ama geçtiğimiz günlerde hafif gerileme olmuştu 1-2 günlüğünede olsa,ozaman yüklü param olsaydı yüklüce girerdim,ama önümüzdeki süreçte hiç iyi durumlar yaşamayacağımız aşikar..
dolar artar diyorum ben 8-9 a doğru..