bunu şuna çok benzetiyorum;
doların tavan yaptığı gün bu forumda konu açanlar vardı,kenarda 300-400k param vardı,ülkemi çok sevdiğimden dolar almadım mesela..
para kazanmak isteseydim 1 günde 2 ye katlardım vsvs şeklinde konu açanlar vardı,çok gülmüştüm buna

aslında kuyruk acısından kaynaklanıyor mesele

300-400k yı 1gunde 2ye katlayamamanın verdiği;eşşekten düşmüşlük halidir bu bence..