Vatan hainliği kavramı hiç bu kadar ucuzlamamıştı. Güçlü etkisi olan bir kavramı sık sık kullanırsanız eski etkisini göstermemeye başlar ve artık yeni kavramlar geliştirmek zorunda kalırsınız. Beceriksiz insanların, çoğu zaman kabahatlerini örtmek için kullanmaktan çekinmedikleri bir kavram haline geldi vatan hainliği. Maalesef insanlar bu şekilde yaftalanmaktan korktuğu için pasifize ediliyor. Yani kısmen bu söylemler işe yarıyor; cebindeki parasının değerini korumak amacıyla dolar almayı düşünen sıradan vatandaşın aklında "Acaba?" şüphesi oluşuyor ve vazgeçiyor. Fakirler bu sayede fakir kalmaya zenginler de zenginleşmeye devam ediyor.
Kelimesi kelimesine katılıyorum hocam.