Allah, koyduğu kurallar ile ezilenlerin yanında olduğunu beyan etmektedir. Kulları, koyulan kurallara uymayarak kendi ve çevresindeki insanların hayatlarını cehenneme çeviriyorsa bu zulmün müsebbibi kendileridir.
Allah daima ezilenlerin yanındadır..da aynı kapıya çıkmıyormu

ezenler daime ezmeye,ezilenlerde daima ezilmeye mahkum ediliyor,nasıl olsa Allah benim yanımda diyerekten..
6.25 - 6.30 seviyesine inerse alırım. Kendi görüşümdür ve yatırım tavsiyesi değildir.
açıkçası şu an kenarda param olsaydı almazdım,çünkü zamanı değil piyasada neyin ne olacağı karmakarışık,herkes sallantıda,buyüzden çok sıkıntılı dönem dolar euro almak için,ama geçtiğimiz günlerde hafif gerileme olmuştu 1-2 günlüğünede olsa,ozaman yüklü param olsaydı yüklüce girerdim,ama önümüzdeki süreçte hiç iyi durumlar yaşamayacağımız aşikar..
dolar artar diyorum ben 8-9 a doğru..