Allah, koyduğu kurallar ile ezilenlerin yanında olduğunu beyan etmektedir. Kulları, koyulan kurallara uymayarak kendi ve çevresindeki insanların hayatlarını cehenneme çeviriyorsa bu zulmün müsebbibi kendileridir.

zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah daima ezilenlerin yanındadır..da aynı kapıya çıkmıyormu

ezenler daime ezmeye,ezilenlerde daima ezilmeye mahkum ediliyor,nasıl olsa Allah benim yanımda diyerekten..




6.25 - 6.30 seviyesine inerse alırım. Kendi görüşümdür ve yatırım tavsiyesi değildir.

zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
açıkçası şu an kenarda param olsaydı almazdım,çünkü zamanı değil piyasada neyin ne olacağı karmakarışık,herkes sallantıda,buyüzden çok sıkıntılı dönem dolar euro almak için,ama geçtiğimiz günlerde hafif gerileme olmuştu 1-2 günlüğünede olsa,ozaman yüklü param olsaydı yüklüce girerdim,ama önümüzdeki süreçte hiç iyi durumlar yaşamayacağımız aşikar..

dolar artar diyorum ben 8-9 a doğru..