Merhaba R10 ailesi.
Sunucuyu kontrol etmek için R10 hangi kontrol panelini kullanıyor bilginiz var mı acaba?
Cpanel artık $ dan ötürü ulaşılması güç oldu. Ücretsiz panel arayışındayım CWP ve Cyberpanel denedim ancak Mariadb olarak geliyor bana php 5.3 mysql 5.6 versiyonu gerekiyordu bir türlü ihtiyacım olanı bulamadım...
Bu konuda da tavsiyeleriniz varsa sevinirim..
R10 hangi paneli kullanıyor?
25
●2.392
- 26-08-2018, 20:20:57
- 26-08-2018, 20:32:19Konu başlığını görünce R10'da acaba hangi panel kullanılıyor diye soruyorsunuz sandım, r10.net/cpanel vs. gibi deneme yaparak bulabilirsiniz diyecektim ki içeriği okuyunca ne sorduğunuzu anladım

Plesk, Vesta... Birçok panel kullandım ancak hiçbiri cPanel tadını vermedi. - 26-08-2018, 20:37:22Ben plesk panel kullanıyorum güzel ve rahat, ama pleskte domain limiti var 10, 30 bir de limitsizdi sanırım. Ücretli ama)yahyagokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2018, 20:38:25cPanel'i kendiniz alıyorsunuz. Bu demektir ki sunucu yada sanal sunucu sahibisiniz.
Bu demektir ki sunucu yada sanal sunucu almanızı gerektirecek kadar iş yükü olan websiteleriniz var.
Bu demektir ki cPanel'e ödediğiniz ücret bu websitelerinizden gelen gelirin yanında hiçbir şey.
-Ama hiçbirşey değil, cPanel çok pahalı geliyor?
Bu demektir ki, websiteleriniz sunucu yada sanal sunucu almanızı gerektirecek kadar yüklü olmalarına rağmen size yeterli gelir getirmiyor.
Son olarak bu demektir ki, websitelerinizi yanlış yönetiyor yada yanlış websitelerine sahipsiniz. - 26-08-2018, 20:42:14Yorumunuz için teşekkürler ancak boşuna para vermek istemiyorum hepsi bu. Ücretsiz panel kulanmak kötü webmasterlık mı olmuş ? İlginçNatMes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2018, 20:46:16cwp de php versiyonu seçebilme şansınız mevcut hatta çoklu versiyon kullanımı da mevcut, mysql ile de geliyor ben mysql kullanıyorumyahyagokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2018, 20:48:33Teşekkürler hocam multi php özelliğini biliyorum ancak sıfırdan kurulumunu denemedin sitesinde ki demoya baktım orada mysql seçimi yoktu. Kurulumda mı seçiliyor? Eğer öyleyse 5.6 versiyonu mevcut mu bilginiz var mı?LinuxRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
