• 26-08-2018, 20:20:57
    #1
    Merhaba R10 ailesi.

    Sunucuyu kontrol etmek için R10 hangi kontrol panelini kullanıyor bilginiz var mı acaba?

    Cpanel artık $ dan ötürü ulaşılması güç oldu. Ücretsiz panel arayışındayım CWP ve Cyberpanel denedim ancak Mariadb olarak geliyor bana php 5.3 mysql 5.6 versiyonu gerekiyordu bir türlü ihtiyacım olanı bulamadım...

    Bu konuda da tavsiyeleriniz varsa sevinirim..
  • 26-08-2018, 20:28:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    VestaCP deneyin sevmiştim ben.
  • 26-08-2018, 20:32:19
    #3
    Konu başlığını görünce R10'da acaba hangi panel kullanılıyor diye soruyorsunuz sandım, r10.net/cpanel vs. gibi deneme yaparak bulabilirsiniz diyecektim ki içeriği okuyunca ne sorduğunuzu anladım

    Plesk, Vesta... Birçok panel kullandım ancak hiçbiri cPanel tadını vermedi.
  • 26-08-2018, 20:37:22
    #4
    yahyagokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba R10 ailesi.

    Sunucuyu kontrol etmek için R10 hangi kontrol panelini kullanıyor bilginiz var mı acaba?

    Cpanel artık $ dan ötürü ulaşılması güç oldu. Ücretsiz panel arayışındayım CWP ve Cyberpanel denedim ancak Mariadb olarak geliyor bana php 5.3 mysql 5.6 versiyonu gerekiyordu bir türlü ihtiyacım olanı bulamadım...

    Bu konuda da tavsiyeleriniz varsa sevinirim..
    Ben plesk panel kullanıyorum güzel ve rahat, ama pleskte domain limiti var 10, 30 bir de limitsizdi sanırım. Ücretli ama)
  • 26-08-2018, 20:38:07
    #5
    cpanel gerçi plesk in yeni sürümü de hiç fena durmuyor eskisinden daha iyi gibi
  • 26-08-2018, 20:38:25
    #6
    cPanel'i kendiniz alıyorsunuz. Bu demektir ki sunucu yada sanal sunucu sahibisiniz.
    Bu demektir ki sunucu yada sanal sunucu almanızı gerektirecek kadar iş yükü olan websiteleriniz var.
    Bu demektir ki cPanel'e ödediğiniz ücret bu websitelerinizden gelen gelirin yanında hiçbir şey.

    -Ama hiçbirşey değil, cPanel çok pahalı geliyor?
    Bu demektir ki, websiteleriniz sunucu yada sanal sunucu almanızı gerektirecek kadar yüklü olmalarına rağmen size yeterli gelir getirmiyor.

    Son olarak bu demektir ki, websitelerinizi yanlış yönetiyor yada yanlış websitelerine sahipsiniz.
  • 26-08-2018, 20:42:14
    #7
    NatMes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cPanel'i kendiniz alıyorsunuz. Bu demektir ki sunucu yada sanal sunucu sahibisiniz.
    Bu demektir ki sunucu yada sanal sunucu almanızı gerektirecek kadar iş yükü olan websiteleriniz var.
    Bu demektir ki cPanel'e ödediğiniz ücret bu websitelerinizden gelen gelirin yanında hiçbir şey.

    -Ama hiçbirşey değil, cPanel çok pahalı geliyor?
    Bu demektir ki, websiteleriniz sunucu yada sanal sunucu almanızı gerektirecek kadar yüklü olmalarına rağmen size yeterli gelir getirmiyor.

    Son olarak bu demektir ki, websitelerinizi yanlış yönetiyor yada yanlış websitelerine sahipsiniz.
    Yorumunuz için teşekkürler ancak boşuna para vermek istemiyorum hepsi bu. Ücretsiz panel kulanmak kötü webmasterlık mı olmuş ? İlginç
  • 26-08-2018, 20:46:16
    #8
    yahyagokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba R10 ailesi.

    Sunucuyu kontrol etmek için R10 hangi kontrol panelini kullanıyor bilginiz var mı acaba?

    Cpanel artık $ dan ötürü ulaşılması güç oldu. Ücretsiz panel arayışındayım CWP ve Cyberpanel denedim ancak Mariadb olarak geliyor bana php 5.3 mysql 5.6 versiyonu gerekiyordu bir türlü ihtiyacım olanı bulamadım...

    Bu konuda da tavsiyeleriniz varsa sevinirim..
    cwp de php versiyonu seçebilme şansınız mevcut hatta çoklu versiyon kullanımı da mevcut, mysql ile de geliyor ben mysql kullanıyorum
  • 26-08-2018, 20:48:33
    #9
    LinuxRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cwp de php versiyonu seçebilme şansınız mevcut hatta çoklu versiyon kullanımı da mevcut, mysql ile de geliyor ben mysql kullanıyorum
    Teşekkürler hocam multi php özelliğini biliyorum ancak sıfırdan kurulumunu denemedin sitesinde ki demoya baktım orada mysql seçimi yoktu. Kurulumda mı seçiliyor? Eğer öyleyse 5.6 versiyonu mevcut mu bilginiz var mı?