• 26-08-2018, 20:51:11
    #10
    ztk
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    NatMes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cPanel'i kendiniz alıyorsunuz. Bu demektir ki sunucu yada sanal sunucu sahibisiniz.
    Bu demektir ki sunucu yada sanal sunucu almanızı gerektirecek kadar iş yükü olan websiteleriniz var.
    Bu demektir ki cPanel'e ödediğiniz ücret bu websitelerinizden gelen gelirin yanında hiçbir şey.

    -Ama hiçbirşey değil, cPanel çok pahalı geliyor?
    Bu demektir ki, websiteleriniz sunucu yada sanal sunucu almanızı gerektirecek kadar yüklü olmalarına rağmen size yeterli gelir getirmiyor.

    Son olarak bu demektir ki, websitelerinizi yanlış yönetiyor yada yanlış websitelerine sahipsiniz.
    5$ a da sunucu var. Bu yüzden eleştirinizi eleştiriyorum. 😄 Sunucuyu 5$ a alıp 25$ panel lisansına vermeye gerek yok bence.

    Arkadaşa önerim ise Centos Web Panel yani CWP. Çok stabil, kolay kullanımlı ve plesk i aratmıyor. Elbette bir cpanel değil ama ücretsiz bir panele göre çok çok iyi.

    Bol şans.
  • 26-08-2018, 20:56:21
    #11
    yahyagokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam multi php özelliğini biliyorum ancak sıfırdan kurulumunu denemedin sitesinde ki demoya baktım orada mysql seçimi yoktu. Kurulumda mı seçiliyor? Eğer öyleyse 5.6 versiyonu mevcut mu bilginiz var mı?
    MySQL version: 10.1.35-MariaDB
    mariadb centos 7 ile def. olarak geliyormuş mysql ı manuel yüklemeniz gerekmekte tarzında bir açıklama mevcut cwpnin sitesinde isterseniz kurulum yapıp mariadbyi kaldırıp mysql kurup ilerleyebilirsiniz sanırım ancak birisi yazmış mariadb kaldırınca bir çok sorun alıcaksınız web panelle alakalı, detaylı ve stabil bir hali mevcut mu bilmiyorum yanlış bilgi vermek istemem.
  • 26-08-2018, 20:57:32
    #12
    bir kaç siteniz varsa panel kullanmaya gerek yok alışkanlıklarınızı değiştirin ne gerek var cpanele vs hosting satmıyorsanız eğer. hem kaynak israf hem maddi külfet.

    https://easyengine.io

    https://centminmod.com/

    easy engine deneyebilirsiniz. alın 256mb ramli bir vps deneyin. wordpress uyumludur. 128 mb ramli vpsde full cached wordpress ile günlük 2 3k hit almama rağmen herhangi bir down, yavaşlama yaşamadım. lets encrypt de aktifti. debian ubuntu centos minimal versiyonları tercih edin.
  • 26-08-2018, 21:02:17
    #13
    NatMes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cPanel'i kendiniz alıyorsunuz. Bu demektir ki sunucu yada sanal sunucu sahibisiniz.
    Bu demektir ki sunucu yada sanal sunucu almanızı gerektirecek kadar iş yükü olan websiteleriniz var.
    Bu demektir ki cPanel'e ödediğiniz ücret bu websitelerinizden gelen gelirin yanında hiçbir şey.

    -Ama hiçbirşey değil, cPanel çok pahalı geliyor?
    Bu demektir ki, websiteleriniz sunucu yada sanal sunucu almanızı gerektirecek kadar yüklü olmalarına rağmen size yeterli gelir getirmiyor.

    Son olarak bu demektir ki, websitelerinizi yanlış yönetiyor yada yanlış websitelerine sahipsiniz.
    http://www.cezmikalorifer.com/bir-yi...emek-ki-fakat/
  • 26-08-2018, 21:06:18
    #14
    Cyber Panel Kullanabilirsin. Gayet Stabildir. Multi Php + LS Cache + Lite Speed + One Click SSL + Firewall + Auto installer (wp vs) gibi güzel özellikleri mevcut . Kurulumu basit. Vesta Panel de iyidir. Kurulumu ve kullanımı kolaydır.
  • 26-08-2018, 21:10:10
    #15
    Soundblast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cyber Panel Kullanabilirsin. Gayet Stabildir. Multi Php + LS Cache + Lite Speed + One Click SSL + Firewall + Auto installer (wp vs) gibi güzel özellikleri mevcut . Kurulumu basit. Vesta Panel de iyidir. Kurulumu ve kullanımı kolaydır.
    Sanırım konuyu okumadan yazdınız. Yinede teşekkürler.
  • 26-08-2018, 21:17:25
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Panel kullanmak zorunda değilsiniz ki
  • 26-08-2018, 21:22:54
    #17
    4 makinada webuzo (senelik 25$), 3 makinada ispconfig3 (free) kullanıyorum. ispconfig'den inanılmaz memnunum. ubuntu üzerine nginx ve php-fpm yanında da mysql var sadece. dns'leri yandexe devrettim, ftp, named, exim, dovecot vs. gereksiz hiç birşeyi kurmadım...
  • 26-08-2018, 21:44:54
    #18
    açık kaynak kodlu ajenti de denenebilir