4 makinada webuzo (senelik 25$), 3 makinada ispconfig3 (free) kullanıyorum. ispconfig'den inanılmaz memnunum. ubuntu üzerine nginx ve php-fpm yanında da mysql var sadece. dns'leri yandexe devrettim, ftp, named, exim, dovecot vs. gereksiz hiç birşeyi kurmadım...