• 26-08-2018, 21:56:45
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Webmin Virtualmin , baya iyi öneririm.
  • 26-08-2018, 23:54:37
    #20
    Vesta kullanıyorum, memnunum fakat cpanel gibisi yok.
  • 27-08-2018, 00:24:33
    #21
    Plesk iyidir.
  • 27-08-2018, 00:38:25
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Hocam Cpanel trial kurun, lisans bitince tekrar en baştan kurun. Günümüz hosting sahiplerinin yaptığı küçük bir numara.
  • 27-08-2018, 01:34:20
    #23
    Asgardia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Cpanel trial kurun, lisans bitince tekrar en baştan kurun. Günümüz hosting sahiplerinin yaptığı küçük bir numara.
    Onun için IP değişimi gerekiyor sıfırdan kurmaya vermiyor lisans
  • 27-08-2018, 01:55:16
    #24
    Asgardia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Cpanel trial kurun, lisans bitince tekrar en baştan kurun. Günümüz hosting sahiplerinin yaptığı küçük bir numara.
    Öyle değilde eskiden şöyle bir şey vardı, bir tane lisans alınıyordu lisans ipye ayarlanıyor sonra ip değiştiriyorduk diyelim. önceki ip hala aktif oluyor kullanım 2 - 3 uyarı verince tekrar uyarı veren ipyi yapıp öyle öyle bir lisansı bi sürü kişi kullanabiliyordu ama şimdi aylık ip değiştirme limtii geldi oda yalan oldu
  • 27-08-2018, 16:16:36
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Hiç bir zaman panel kullanmadım, sunucularımı kendim yönetiyorum.

    Temiz, rahat, yalın ve güvenli.

    Güvenliği arttırmak için;
    Sunucu üzerinde web hizmetlerini ve web hizmetlerine bağlı hizmetleri oluşturuyorum.

    Diğer hizmetler için;
    Güvendiğim firmalardan Premium DNS + Private Email hizmetlerini kullanıyorum.

    Böylelikle;
    Sunucu üzerinde yürütülen hizmet sayısı azalıyor, hizmet sayısının azalması sunucuda oluşacak güvenlik risklerini azaltıyor.
    Bir de fiziki firewall üzerinden sadece 80 ve 443 portlarını yönlendirip diğer portları engelleyince güvenlik oldukça yükseliyor.

    Fiziki firewall kullanamadığım durumlarda, sanal makinalardan birine Mikrotik chr kuruyorum tüm trafiği Mikrotik chr üzerinden geçiriyorum.

    Yaklaşık 2007'den beri sektördeyim, şimdiye kadar hiç hacking gibi sorunlar yaşamadım.

    Mutlu mesut geçiniyorum, 0 sorun, 0 hata, 0 hacking

    Size de tavsiye ederim.
  • 27-08-2018, 17:25:00
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende r10 hangi paneli kullanıyor diye anladım herkesde öyle anlamıştır