Konu
R10 hangi paneli kullanıyor?
27-08-2018, 17:25:00
#26
Kirkbir
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bende r10 hangi paneli kullanıyor diye anladım herkesde öyle anlamıştır