Hiç bir zaman panel kullanmadım, sunucularımı kendim yönetiyorum.
Temiz, rahat, yalın ve güvenli.
Güvenliği arttırmak için;
Sunucu üzerinde web hizmetlerini ve web hizmetlerine bağlı hizmetleri oluşturuyorum.
Diğer hizmetler için;
Güvendiğim firmalardan Premium DNS + Private Email hizmetlerini kullanıyorum.
Böylelikle;
Sunucu üzerinde yürütülen hizmet sayısı azalıyor, hizmet sayısının azalması sunucuda oluşacak güvenlik risklerini azaltıyor.
Bir de fiziki firewall üzerinden sadece 80 ve 443 portlarını yönlendirip diğer portları engelleyince güvenlik oldukça yükseliyor.
Fiziki firewall kullanamadığım durumlarda, sanal makinalardan birine Mikrotik chr kuruyorum tüm trafiği Mikrotik chr üzerinden geçiriyorum.
Yaklaşık 2007'den beri sektördeyim, şimdiye kadar hiç hacking gibi sorunlar yaşamadım.
Mutlu mesut geçiniyorum, 0 sorun, 0 hata, 0 hacking
Size de tavsiye ederim.