Konu başlığını görünce R10'da acaba hangi panel kullanılıyor diye soruyorsunuz sandım, r10.net/cpanel vs. gibi deneme yaparak bulabilirsiniz diyecektim ki içeriği okuyunca ne sorduğunuzu anladım
Plesk, Vesta... Birçok panel kullandım ancak hiçbiri cPanel tadını vermedi.