Merhaba R10 ailesi.

Sunucuyu kontrol etmek için R10 hangi kontrol panelini kullanıyor bilginiz var mı acaba?

Cpanel artık $ dan ötürü ulaşılması güç oldu. Ücretsiz panel arayışındayım CWP ve Cyberpanel denedim ancak Mariadb olarak geliyor bana php 5.3 mysql 5.6 versiyonu gerekiyordu bir türlü ihtiyacım olanı bulamadım...

Bu konuda da tavsiyeleriniz varsa sevinirim..