cPanel'i kendiniz alıyorsunuz. Bu demektir ki sunucu yada sanal sunucu sahibisiniz.
Bu demektir ki sunucu yada sanal sunucu almanızı gerektirecek kadar iş yükü olan websiteleriniz var.
Bu demektir ki cPanel'e ödediğiniz ücret bu websitelerinizden gelen gelirin yanında hiçbir şey.
-Ama hiçbirşey değil, cPanel çok pahalı geliyor?
Bu demektir ki, websiteleriniz sunucu yada sanal sunucu almanızı gerektirecek kadar yüklü olmalarına rağmen size yeterli gelir getirmiyor.
Son olarak bu demektir ki, websitelerinizi yanlış yönetiyor yada yanlış websitelerine sahipsiniz.
Yorumunuz için teşekkürler ancak boşuna para vermek istemiyorum hepsi bu. Ücretsiz panel kulanmak kötü webmasterlık mı olmuş ? İlginç